Sunday, November 1, 2009

jenjalan penang




















hahah..lama dah gak aku tak gie bercuti semenjak aku dapat anak nie.Akhirnya sampai gak aku kat penang nie..Tak silap aku dulu pernah plan nak g penang nie mase bini aku ngandungkan irdina lagi tapi nak wat camner masa tak mengizinkan...akhirnya aku sampai gak kat pulau mutiara nie.Aku g ngan Azam n Majot family.aku pernah ada pengalam sedih kat penang nie mase tue aku darjah 4 lagi.Nenek aku meninggal kat penang nie masa kite org ngah bercuti.Kite org hanya sempat g meronda sehari jer pastu keesokkan harinya nenak aku jatuh time nak ambik air sembahyang subuh n terus koma dan terus meninggal.sedih aku.apepun aku harap dia di tempatkan diantara org2 yg beriman.Alfatehah utk beliau.apepun layan jer lar gambar aku nie

3 comments:

  1. semakin membersar dengan sihat ko erk..hihihih

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum
    jemput datang , Gerbang Utama Kepada Laman2 Site Budak2 Kampung Kita Insya Allah

    ReplyDelete
  3. -ena-
    maner ader aku mebesar..ok lar nie

    ReplyDelete